( Wireless smart home ) خانه هوشمند بدون سیم

نوشته شده توسط پویا رجایی آذرخوارانی در تاریخ ۷ تیر ۱۳۹۹

تا حالا از خودتون پرسیدید چقدر هوشمند سازی میتونه زندگیتون را آسون تر کنه ؟ هوشمند سازی ساختمان هر روز رو به رشد است و یکی از چالش های آن نیاز به کابل کشی مخصوص به خود است که راهکار آن برای ساختمانهای که از قبل کابل کشی شده اند و حالا قصد استفاده از این سیستم را دارند,استفاده از قطعات بی سیم به جای کلید و پریزها و کنترل توسط اپلیکیشن های موبایل و کنترلر های صوتی است . برند های مختلفی این قطعات را ارائه میدهند که ما قصد معرفی برند به خصوصی را در این مقاله نداریم ولی در کل عملکرد این سیستم در کلیه این برند ها شبیه به هم می باشد . در زیر تعدادی از قطعات مورد استفاده در سیستم بدون سیم را به شما معرفی میکنیم :

۱- کلیدهای هوشمند بی سیم ( Smart wireless switches) از یک مهمانی شام گرفته تا مطالعه آخر شب شما میتوانید با فرمان صوتی یا اپلیکیشن نور را روشن و تنظیم نمایید.

Smart wireless switches

۲- پریزهای هوشمند بی سیم ( Smart wireless power outlet ) هر وسیله برقی را میتوانید روشن یا خاموش کنید .

Smart wireless power outlet

۳- روشنایی هوشمند بی سیم (Smart wireless lighting) لامپها و ریسه های هوشمند را بدون نیاز به کلید به وسیله فرمان صوتی یا اپلیکیشن کنترل کنید .

Smart wireless lighting

۴- دوربین هوشمند بی سیم (Smart wireless camera) تصور کنید برای کنترل اتاق کودک و پرستار بچه چقدر به کمک شما می آید .

Smart wireless camera

۵- سیستم های کنترل صوتی (Audio control systems) کنترل کننده های که به وسیله فرمان صوتی (ادای کلمات) فرمان مد نظر را به دستگاه مورد نظر مخابره میکنند .

Audio control systems

۶- کنترل دمای هوشمند بی سیم(Smart wireless temperature control) در هنگام حضور در منزل و ترک منزل سیستم های سرمایشی و گرمایشی شما را کنترل میکنند .

Smart wireless temperature control

۷- قفل در هوشمند بی سیم (Door lock wireless smart) هر دری را که بخواهید میتوانید به صورت هوشمند قفل یا باز کنید.

Lock door wireless smart

و در کل هر وسیله ای که قابلیت اتصال بیسیم یا wi-fi را داشته باشد میتوانید به سیستم هوشمند خود متصل کنید و هر سناریوی که در ذهن خود دارید قابل پیاده سازی است.

پویا رجایی آذرخوارانی۱۳۹۹/۴/۷

کارشناس فنی تجهیزات نظارتی و امنیتی با بیش از 10 سال سابقه درخشان در طراحی پروژه‌ها دارد. پویا بر اجرای پروژه‌های آوان‌یار نظارت می‌کند و تضمین کیفیت در اجرا بر عهده اوست.

طراحی، اجرا و خدمات ، شبکه، دوربین مدار بسته و دزدگیر اماکن در خانه، محل کار و سازمان شما در شیراز، استان فارس، ایران


۰۷۱-۹۱۰۰۲۲۰۳
۰۹۹۰-۳۳۳۷۵۰۵
info@avanyar.ir

تمامی حقوق مادی و معنوی به آوان‌یار تعلق دارد.