دوربین های حرارتی برای تشخیص دمای بدن

نوشته شده توسط پویا رجایی آذرخوارانی در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

در این روزهای که سپری میکنیم و با کرونا (COVID19) دست و پنجه نرم میکنیم اکثر مشتریان ما به فکر ایجاد شرایطی امن برای برگشتن به روال عادی کسب و کار خود هستند و یکی از مهمترین دغدغه های آنها کنترل رفت و آمد ها و تشخیص افراد مبتلا است . خب راهکار ما در این زمینه استفاده از دوربین و اکسس کنترل های حرارتی است که با تشخیص دمای بدن افراد می توانند عملیات غربالگری را آسانتر کنند که در زیر به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم :

دوربین دستی ترموگرافی هایک ویژن (HIKVISION) مدل DS-2TP03-15VM/W

DS-2TP03-15VM/W

این دوربین مخصوص اندازه گیری دما در سناریوهای متعدد است و مجهز به رزولوشن حرارتی 384*288 و یک آشکارساز نوری با وضوح 2 مگاپیکسل می باشد و دارای صفحه لمسی 3.5 اینچی با تلفیق تصویر نوری و حرارتی جهت اندازه گیری نقطه ای به صورت دقیق استفاده میشود.قابلیت اتصال به wifi و مشاهده زنده و رکورد تصاویر را دارد . همانطور که در تصویر مشاهده میکنید کار کردن با آن به صورت دستی و بسیار آسان است .

دانلود کاتالوگ

اکسس کنترل با تشخیص چهره و دما (UNV) مدل OET-213H-BTS1

OET-213H-BTS1

این دستگاه قابلیت تشخیص چهره و کنترل دما بدون تماس را دارد و در دو نوع استند ایستاده و دیواری عرضه میشود . این محصول میتواند به طور همزمان به تشخیص چهره و دمای بدن دست یابد و در صورت تشخیص دمای نامتعارف هشدار دهد . استفاده از آن در مکان های شلوغ مانند مدارس ساختمانهای اداری بیمارستانها و … پیشنهاد میشود .

دانلود کاتالوگ

دوربین غربالگری دما بدن UNISee مدل USS-TIC500

USS-TIC500

این دوربین مخصوص تشخیص دمای بدن است و پایه تشخیص بر اساس مادون قرمز است و از فاصله 3 متری قابلیت تشخیص دما را دارد و معمولا در ورودی اماکن شلوغ مانند فرودگاه ها , پایانه های مسافربری , بنادر , بیمارستان ها و … استفاده میشود .

دانلود کاتالوگ

امیدوارم که هر چه زودتر این شرایط برای همه هموطنان عزیز به پایان برسد و دوباره به شرایط عادی برگردیم و تونسته باشم راهنمای مفیدی در این زمینه برای انتخاب صحیح شما باشم . پیشنهاد میکنم حتما کاتالوگ ها را مطالعه کنید و بعد اقدام به خرید کنید .

پویا رجایی آذرخوارانی۱۳۹۹/۲/۲۷

کارشناس فنی تجهیزات نظارتی و امنیتی با بیش از 10 سال سابقه درخشان در طراحی پروژه‌ها دارد. پویا بر اجرای پروژه‌های آوان‌یار نظارت می‌کند و تضمین کیفیت در اجرا بر عهده اوست.

طراحی، اجرا و خدمات ، شبکه، دوربین مدار بسته و دزدگیر اماکن در خانه، محل کار و سازمان شما در شیراز، استان فارس، ایران


۰۷۱-۹۱۰۰۲۲۰۳
۰۹۹۰-۳۳۳۷۵۰۵
info@avanyar.ir

تمامی حقوق مادی و معنوی به آوان‌یار تعلق دارد.